Sunday, 18 December 2011

new year+new life+new story+new flasback

Salam blogspot semua!bapok lame x bkak blog..laptop rosak.xley nk on9..tertekan nk on9,update gmbo,blog..adush..aku nk story psl khidupan baru aku..semalam..aku tempuhi penglaman baru dalam hidup aku.baru pakai spec..rimas..tapi ini untuk kegunaan untuk tempuhi SPM 2012..sakit mata x blaja pkai bnda alah ni... B) tapi aku risau bile aku pakai..nanti ade org cakap aq koya.. B( xkeasah r...ini untuk hidup aku jgk! tahun 2012..impian aku tiggi dalam tahun ni..macam gunung everset..kalau ade gunung lagi tinggi..setinggi tu la impian aku..target 10A spm...xnk 10+ sbb...mcm over sangat..hehe..xkesah r nak target brape..tahun 2012 jgk tahun terakhir aku untuk bersekolah di SEKOLAH SAINS SULTAN HAJI AHMAD SHAH..sedih plk..sobsob..tp itu r pasal..setiap pertemuan pasti ade perpisahan kan..2008-2012..5 tahun aku blaja..thanx cikgu!hahaha. BD , *x abeh spm lagi r ngok..haha..tahun 2011..tahun ni bg aku tahun yg plg bgus kt  SEKOLAH SAINS SULTAN HAJI AHMAD SHAH..sebab dalam exam!aq x pnah fail...hehe...*likelikeliek..aq nk ucap terima kasih kt MIZDANIA sbb dy r pmbangkin aq dlm blaja!thanx kawan..aq sayang ko! B) bg mengakhiri post aq untk tahun ni(*kot r)..aku ucapkan SELAMAT TAHUN BARU UNTUK BUDAK BLOG!GOOD LUCK UTK SPM KORANG!