Saturday, 28 January 2012

Mimpi aku datang

Sudah sekian lama aku menunggu ini..

nak menangis aku tengok benda alah ini, muiz bagi tahu ada consert, menjerit aku! haha :D Bukan apa, aku sudah lama menuggu peluang ini untuk berjumpa dengan mereka.Setiap masa layan lagu diorang, walaupun hardcore, tapi muzik dia sungguh mengagumkan.Mereka bermain sungguh gila.The person that i like in this band is Sysnter gates.Laju nye tangan beliau apabila bermain gitar.Aku terfikir,..mesti A7X tak akan datang ke Malaysia sebab mereka membawa unsur yang ganas, tetapi, impian dan harapan aku datang! aku harap my parents will agree me and my freinds to go there...amin... sekian.. =D bonterm|graphy

Thursday, 22 December 2011

berkawan dengan photographer yg gempak2!

Salam blogspot..hari ini aku nak cerita kt korg..aku ambil gamba utk result PMR..sdp sanap gamba..tibe-tibe ade 4 org dtg dlm dewan.. (*o*) aku x pndg diorang..aq pndg camera diorng! 2 photographer nst, 1 photographer utusan,1 photographer bernama..mula2 segan jgk nk bercakap dgn abg2 tu...peh2..bile time nak amik gamba ramai2..aku duduk kt sblah seorang abg..dy photogrpaher nst..'abg..boley duduk sblh?'..'boley je'..tngh sdap2 amik gamba..tibe2 speedlite aq lain macam...bkak batery..batery cair!adush!!! amik je r gamba...after bbrape posing..ade seorg photographer nme nye Luqman hakim:nst dia mintak aku cari bbrpe org utk !"BELARI DALAM HUJAN"haha..mle2 lawak jgk dy tibe2 suruh aku cari..tp dia serius..aq cari n jmpe...kteorg pon shoot r!sronok gile kot! shooting skali ngan senior2!huhu..thanx r bro Afif Abd Halim,Luqman Hakim,Mohd Mahathir,and Mohd Faizol Abd Aziz..nk cari diorang...cari kt facebook aku! :D

Sunday, 18 December 2011

new year+new life+new story+new flasback

Salam blogspot semua!bapok lame x bkak blog..laptop rosak.xley nk on9..tertekan nk on9,update gmbo,blog..adush..aku nk story psl khidupan baru aku..semalam..aku tempuhi penglaman baru dalam hidup aku.baru pakai spec..rimas..tapi ini untuk kegunaan untuk tempuhi SPM 2012..sakit mata x blaja pkai bnda alah ni... B) tapi aku risau bile aku pakai..nanti ade org cakap aq koya.. B( xkeasah r...ini untuk hidup aku jgk! tahun 2012..impian aku tiggi dalam tahun ni..macam gunung everset..kalau ade gunung lagi tinggi..setinggi tu la impian aku..target 10A spm...xnk 10+ sbb...mcm over sangat..hehe..xkesah r nak target brape..tahun 2012 jgk tahun terakhir aku untuk bersekolah di SEKOLAH SAINS SULTAN HAJI AHMAD SHAH..sedih plk..sobsob..tp itu r pasal..setiap pertemuan pasti ade perpisahan kan..2008-2012..5 tahun aku blaja..thanx cikgu!hahaha. BD , *x abeh spm lagi r ngok..haha..tahun 2011..tahun ni bg aku tahun yg plg bgus kt  SEKOLAH SAINS SULTAN HAJI AHMAD SHAH..sebab dalam exam!aq x pnah fail...hehe...*likelikeliek..aq nk ucap terima kasih kt MIZDANIA sbb dy r pmbangkin aq dlm blaja!thanx kawan..aq sayang ko! B) bg mengakhiri post aq untk tahun ni(*kot r)..aku ucapkan SELAMAT TAHUN BARU UNTUK BUDAK BLOG!GOOD LUCK UTK SPM KORANG!